دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چالش‌های تبلیغات تئاتر ایران در «شب تئاتر» بررسی می‌شود

برنامه این هفته شب تئاتر به بررسی وضعیت کنونی تبلیغات در تئاتر ایران و کاستی‌های آن می‌پردازد.
کد خبر : 468137
4f781de7-d6bc-40d8-9f6a-92811797ae73.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه چهار سیما،برنامه این هفته شب تئاتر(پنجم بهمن ماه) با عنوان«چالش های تبلیغات در تئاتر ایران» به بررسی وضعیت کنونی تبلیغات در تئاتر ایران و کاستی‌های آن  می پردازد.


در این برنامه محمد عمروآبادی (مدیر سایت تیوال) و عباس غفاری (نویسنده و کارگردان) به اظهارنظر درباره این موضوع خواهند پرداخت. 


آیتم‌های تحلیل رویدادهای هفته، معرفی نمایش‌های روی صحنه تهران و شهرستان‌ها و نیز معرفی کتاب از دیگر بخش‌های این برنامه هستند.


«شب تئاتر» از مجموعه «شب‌های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که شنبه‌ها ساعت ۲۳ به صورت زنده روی آنتن می‌رود. تهیه کنندگی این برنامه را امین اشرفی برعهده دارد و سردبیری و اجرای آن را منوچهر اکبرلو عهده‌دار است.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب